ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Struktura organizacyjna spółki

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-02-22 15:17:18 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

​Wykaz organów Spółki, stanowisk kierowniczych, stanowisk nadzorujących i podstawowych stanowisk pracowniczych 
 
Władzami Spółki są:
  1. Zgromadzenie Wspólników
  2. Rada Nadzorcza
  3. Zarząd
Kompetencje, sposób zwoływania oraz podejmowania uchwał organów Spółki reguluje akt założycielski oraz regulaminy. 
 
Zarząd     
  • kieruje działalnością ZKM Sp. z o.o. w Iławie,
  • jego skład powoływany i odwoływany jest przez Radę Nadzorczą,  
  • kadencja Zarządu trwa trzy lata.               
Prezes Zarządu Spółki 
kieruje działalnością Spółki przez:
  1. Głównego Księgowego
  2. Starszego mistrza ds. eksploatacji
  3. Starszego mistrza ds. technicznych
  4. Specjalistę ds. marketingu i zamówień publicznych
Główny Księgowy               
realizuje zadania w zakresie:
  • prowadzenia  ksiąg rachunkowych Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie dowodów księgowych, zdarzeń w porządku chronologicznym i systemowym zgodnie z przyjętymi zasadami (polityką) rachunkowości, 
  • organizowania i doskonalenia systemu wewnętrznej informacji  ekonomicznej Spółki,
  • prawidłowego dysponowania środkami pieniężnymi  zgromadzonymi na rachunku bankowym,
  • okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów lub pasywów,
  • wycena aktywów lub pasywów i ustalanie wyniku finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych, oraz na potrzeby organów Spółki,  
  • gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
  • poddanie badaniu i ogłoszeniu sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych / CIT, PIT, VAT / zgodnie z obowiązującymi terminami,
  • kontrola i nadzór w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i prawidłowe odprowadzanie składek,
  • organizowanie pracy podległych pracowników.   
Głównemu Księgowemu
podlegają następujące stanowiska pracy:
1/ bezpośrednio
  • Specjalista ds. ekonomicznych - kasjer
  2/ pośrednio
  • Starszy mistrz ds. eksploatacji
  • Starszy mistrz ds. technicznych  
Specjalista ds. ekonomicznych - kasjer 
realizuje zadania dotyczące:
  • prowadzenie gospodarki biletowej /zamawianie, sprzedaż, bezpieczne przechowywanie/,
  • wystawianie faktur, paragonów,
  • inkasowanie należności za sprzedaż biletów, usług wynikających z umów itp.,
  • odprowadzanie wpływów kasowych /przez upoważnionych konwojentów/ do banku,   
  • kompletowanie dokumentów i obliczanie wynagrodzeń pracowniczych zatrudnionych wg umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło, sporządzanie list płac,
  • obliczanie zasiłków chorobowych,  rodzinnych,  opiekuńczych, wychowawczych,
  • sporządzanie list wypłat wynagrodzeń za pracę, za czas choroby, za czas urlopu,  rozliczanie systemem elektronicznym deklaracji z ZUS,
  • prowadzenie ewidencji kart wynagrodzeń pracowników,
  • prowadzenie księgi inwentarzowej, kartotek ilościowych przedmiotów, ewidencji urządzeń, narzędzi,
  • sporządzanie i rozliczanie deklaracji podatku dochodowego od wynagrodzeń pracowniczych. 
 
Starszy mistrz ds. eksploatacji
realizuje zadania w zakresie:
  • organizacji i nadzoru nad funkcjonowaniem komunikacji miejskiej, − obsługi spraw osobowo – kadrowych, 
  • prowadzenie spraw administracyjno – gospodarczych i biurowych, − prowadzenie spraw socjalnych wniosków BHP. 
Starszy mistrz ds. technicznych
realizuje zadania w zakresie:
  • zabezpieczenia technicznego taboru i sprzętu do realizacji nałożonych zadań,
  • zabezpieczenia materiałowego w części, paliwo, oleje, smary,
  • zabezpieczenia i dbałości o stan pomieszczeń warsztatowych terenu zajezdni oraz  stanowisk pracy.
 
Specjalista ds. marketingu i zamówień publicznych
realizuje zadania w zakresie:
  • analizy rynku i wdrażania strategii marketingowej spółki
  • koordynacja i realizacja działań marketingowych
  • zarządzanie i obsługa strony internetowej spółki oraz jej konta w mediach społecznościowych
  • kształtowanie wizerunku spółki w mediach
  • opracowywanie materiałów promocyjnych
  • analiza i realizacja postępowań publicznych podlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych
  • monitorowanie zmian w zakresie ustawy Pzp
  • współpraca z instytucjami kontrolnymi
Szczegółowe zakresy zadań, odpowiedzialności i uprawnień  znajdują się w zakresach czynności pracowników.
 
Regulaminy obowiązujące w Spółce:
  1. Regulamin pracy
  2. Regulamin wynagradzania
  3. Regulamin ZFŚS
« powrót do poprzedniej strony